بی دل

بی‌دلی، در همه احوال، خدا با او بود / او نمی‌دیدش و از دور خدایا می‌کرد
چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ب.ظ

یه روزی

دوست داشتم یه روزی بیاد که هیچ فکری نبود درس امتحان دانشگاه خرج زندگی 

امروز چی بخورم ایا فرداچه طور فکر اجاره خونه موعد پرداخت  های قبض ها امروز عقب موند 

واسه کار چه کار کنم آیا امروز پول تو جیبی دارم 

واسه کرایه تاکسی 

هزینه کتابام زیاد شده

این جوانی.......................................................................................................

دوران متعحلی 

کارم حقوقش کمه برای خرج کتاب دفتر مدرسه بچه هام 

این ماهم نمیتونم قسط عقب مونده رو بدم 

بیمه ماشین تموم شده 

عیده واسه  خرید چه کارم کنم 

...............................................

اخه تاکی باید فکرداشت کی تموم میشه  

خداجون خودش خوب میدونه .............................

ازصمیم قلب ارزو دارم هیچ کس این گرفتاری هارو نداشته باشه 

ولی مطما هستم یروز خوب میاد ....به امید اون روز....

نوشته شده :"بی دل


نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

بی دل

بی‌دلی، در همه احوال، خدا با او بود / او نمی‌دیدش و از دور خدایا می‌کرد

آخرین مطالب

یه روزی

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ب.ظ

دوست داشتم یه روزی بیاد که هیچ فکری نبود درس امتحان دانشگاه خرج زندگی 

امروز چی بخورم ایا فرداچه طور فکر اجاره خونه موعد پرداخت  های قبض ها امروز عقب موند 

واسه کار چه کار کنم آیا امروز پول تو جیبی دارم 

واسه کرایه تاکسی 

هزینه کتابام زیاد شده

این جوانی.......................................................................................................

دوران متعحلی 

کارم حقوقش کمه برای خرج کتاب دفتر مدرسه بچه هام 

این ماهم نمیتونم قسط عقب مونده رو بدم 

بیمه ماشین تموم شده 

عیده واسه  خرید چه کارم کنم 

...............................................

اخه تاکی باید فکرداشت کی تموم میشه  

خداجون خودش خوب میدونه .............................

ازصمیم قلب ارزو دارم هیچ کس این گرفتاری هارو نداشته باشه 

ولی مطما هستم یروز خوب میاد ....به امید اون روز....

نوشته شده :"بی دل
۹۲/۰۷/۲۴

نظرات  (۲)

سلام نمیدونم درس اومدم ولی لذت بردم
نمیدونم میشه توقع داشت که آقا رو واسه قسط خونه و ماشین بخوایم !؟

خسته شدیم از این زندگی خاکی

کاش بیاد تا کمی هم آسمونی بشیم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی