بی دل

بی‌دلی، در همه احوال، خدا با او بود / او نمی‌دیدش و از دور خدایا می‌کرد
يكشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۶ ق.ظ

شبی مجنون

یک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه لیلا نشست

عشق آن شب مسته مستش کرده بود

فارغ از جام الستش کرده بود

گفت یارب از چه خارم کرده ای

بر صلیب عشق دارم کرده ای

مرد این بازیچه دیگر نیستم

این تو لیلای تو من نیستم

رب جلی گفت  ای دیوانه لیلایت منم

در رگت پیدا و پنهانت منم

سال ها با جور لیلاساختی

من کنارت بودم نشناختی

سوختم در حسرت یک یاربت

غیر لیلا برنیامد از لبت

صد قمار عشق یکجا باختم عشق لیلا در دلت انداختم

مرد راهم باش تا شاهت کنم صدچو لیلی کشته در راهت کنن



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

بی دل

بی‌دلی، در همه احوال، خدا با او بود / او نمی‌دیدش و از دور خدایا می‌کرد

آخرین مطالب

شبی مجنون

يكشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۶ ق.ظ

یک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه لیلا نشست

عشق آن شب مسته مستش کرده بود

فارغ از جام الستش کرده بود

گفت یارب از چه خارم کرده ای

بر صلیب عشق دارم کرده ای

مرد این بازیچه دیگر نیستم

این تو لیلای تو من نیستم

رب جلی گفت  ای دیوانه لیلایت منم

در رگت پیدا و پنهانت منم

سال ها با جور لیلاساختی

من کنارت بودم نشناختی

سوختم در حسرت یک یاربت

غیر لیلا برنیامد از لبت

صد قمار عشق یکجا باختم عشق لیلا در دلت انداختم

مرد راهم باش تا شاهت کنم صدچو لیلی کشته در راهت کنن

۰۱/۰۹/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی